Tuesday 23 August 2011

Samsung Galaxy Tab 10.1 (NEW)

Bismillahhirrahmannirrahim...


   Herm,kali ni na cerita sikit la pasal gajet terbaru keluaran Samsung ni,hehe...kalau nak tahu,Samsung pun da macam iphone,ada produk tablet yang diberikan nama Galaxy Tab,ianya lebih kecil berbanding ipad yang besar gedabak,mudah untuk dibawa kemana-mana,dan yang paling terbaru yang bakal muncul dipasaran adalah Galaxy Tab version 10.1,tapi tarikh keluar tak tahu biler,mungkin lepas raya..kalau iphone ada produk beliau yang tersendiri macam iPad 1,disusuli pula dengan iPad 2 kemudian tidak lama lagi pada tahun 2012 ada khabar angin mengatakan yang Apple bakal mengeluarkan satu lagi produk terbarunya iaitu iPad 3..perghh,meleleh air liur bila tengok orang pakai...haha...ni na tunjuk sikit gambar iPad yang orang zaman sekarang gila-gilakan tu :

Sumber gambar google

    Tapi aku bukan na ceritakan pasal iPad ni pun,aku na cerita pasal Galaxy Tab..haish..aku minat sangat-sangat ni,lau boleh lepas raya aku na kerja kumpul duit jap semata-mata na beli "menatang" ni boleh?hehe..dikatakan Galaxy Tab version 10.1 kali ini keluarannya adalah berbeza dari banyak sudut..kalau Galaxy Tab yang sebelumnya kameranya cuma 3 megapiksel,kali nie 8 megapiksel lak,cukup la tu,haha..tak puas hati lagi??ni aku sediakan sikit maklumat pasal Samsung Galaxy Tab version 10.1 yang baru ni :
So??apa pendapat korang?kamera depan 2 megapiksel..berbanding sebelumnya 1. brape tah,tak ingat la..haha..malas na kaji sangat sebenarnya..kira ok lah tu,sekurang-kurangnya kamera depan 2 megapiksel puas la jugak kalau na video kol dengan awek..hehe..tu la bezanya Samsung Galaxy Tab dengan iPad..boleh buat panggilan..mesej..haha..harga pasaran belum ditetapkan lagi..pape pun kita tunggu kemunculannya di pasaran..(tidak terdapat di kedai ane yang berdekatan)..aku na bagitau korang ni,jangan terkejut kalau aku pakai dulu..huhu,nekad ni...sebenarnya banyak lagi produk yang sebegini rupa,tak semestinya iPad,Samsung Galaxy tab,walhal Blackberry pun ada gak produk macam ni,diberi nama "PLAYBOOK",selain dari itu,CSL,DELL,dan banyak lagi yang boleh buat mata korang juling sebab tak tahu mana satu na beli..hehe..tapi bagi aku,baik aku pilih gajet ni sebab semua kemudahan dah ada...hehe..aku cume bagi pendapat jer,terpulang kepada si pembeli..lalalalalalalalala...nie gambarnya,cantik an?? "aku gila gajet" =)



P/S:aku na sangat- sangat Samsung Galaxy Tab ni..aku na jugak..arghhh...

~ajiem~
23/08/2011
12:14 am


No comments:

Post a Comment

thank you for your comment...