Monday 5 September 2011

Raya punya gambar

Bismillahirrahmannirrahim...


   Haa...nie na nak show offf skit gambar hari raya aritu,walaupun raya tak berapa best sebenarnya...nie pun aku da edit skit-skit..mlas na panjangkan entri,so aku combine jer sume gambar nie jadi satu,edit kt photoscape jer pun...malas na guna photoshop,padahal bukan reti guna sangat...hahahaha...

gambar kekawan masa raya aritu..memang tiap-tiap tahun bergambar camnie..bukan pakai kodak pun,haha..

   Gambar tengah yang besar tu sebenarnya raya tahun biler tah,rasanya raya tahun lepas,yang pastinya bukan tahun nie..tapi aku sumbat gak sebab baju raya warna sama an..hahaha..memang aku tak beli pape pun tahun nie,sebab ramalan aku betul,memang tak syok raya tahun nie..dan sememangnya aku tak puas hati..haish..

   Gambar yang kecik-kecik tu plak memang gambar tahun nie,memang saje aku letak kat tempat kecik,biar juling mata korang tgok,haha..pandai-pandai la korang zoom nanti...kalau korang na tau nie la kekawan aku mase dari sekolah rendah sampai sekolah menengah sampai la ke sekarang,kecik main sesame,sekolah sesame,da abes sekolah semua ada hala tuju memasing,bak kata omputih tu"Friendship Never Ends"..hahaha...balik kampung mesti cari diorang gak...

   Kalau balik kampung waktu petang memang takde tempat lain aku nak tuju selain laut kat kampung aku ni,sini la tempat aku na lupakan masalah,tenangkan fikiran..sumpah aman,sambil angin tiup kencang,tengok matahari terbenam,tengok belacak lompat-lompat,tengok pulau seberang,tengok air pasang surut,sambil fikir apa na jadi nan hidup aku pasnie,fikir masa depan la..hahaha...haish,serabut otak aku...

   Sebenarnya ada je lagi gambar,tapi malas na tunjuk sebab aku bukan pandai posing sangat..hahaha..aku tak Hot Stuff..huuu...saja jer na tunjuk suasana raya aku kat perak tahun nie,tu jela,takder beza pun,sama jer cam tahun-tahun lepas...haha..takyah la pun na kenalkan sapa kawan-kawan aku nie,bukan korang kenal pun,hee..kalau ikutkan ramai lagi,tapi nie jela yang rapat pun kata orang...heeee =)

P/S:Dulu kitorang suke men LALA..salah satu permainan kampung..style dot!!!

No comments:

Post a Comment

thank you for your comment...