Sunday 11 September 2011

Duit raya punya cerita

Bismillahhirrahmannirrahim...


   Hoi...bangun la,asyik tido jer,huh..sumpah penat ikut ayah aku berjalan kesana kemari pergi beraya rumah sanak sedara tiri aku...bulat lagi perut aku sekarang nie,kerja pulak menimbun-nimbun..haha..al,maklumlah tengah bangunkan laman web sekarang nie an...sumpah syok dowhhhhh...banyak pulak laman web bisnes aku wat sekarang nie,tu nanti citer,nie aku na citer pasal "duit raya special" yang aku dapat..hehe..padahal dapat dua ringgit jer pun,kira ok la tu,janji dapat,eh..tak nak tau saper bagi??of course my beloved Lecterur Miss Farhana Razali..muahaha..thanks akak sayang...tak payah nak mama sangat la kan??hehe...


   Hari jumaat lepas 9/9/2011 kelas Fundamental Web Design pagi jam 8.30 kelas bermula,masuk kelas malas na tegur miss sebab hari selasa punya kelas miss aku tak datang pun,hehehe..alasan masalah peribadi..pastu aku diam buat bodoh,si miss mengajar kat depan,aku duduk depan belah tepi macam biasa la...siapa berani ambik tempat aku??hahaha...dalam kelas aku banyak wat praktis menatang yang miss ajar tu..coding tuk web..best la plak..gatal tangan aku explore sume benda..herm..kelas habis pukul 10.30..sebelum kuar kelas sembang dengan miss jap,tetibe tangan dia selup something dalam beg galas comel die yang dia selalu bawak gi kelas tu...(cam beg tangan pasaraya) =)


Miss:na duit raya...
Ajiem:terkejut..(giler aper orang tua nie??biar betul)seringgit jer??na beli roti canai x lepas..haha..


  Miss hulurkan seringgit jer,memula rasa cam na gelak,pastu rasa cam na marah sebab demand na duit lebih,hahahaha...pastu siap cakap duit tu tak boleh pakai...pejadahnya??aku tanye kenapa??,tah apa yang dia jawab tak ingat la weyh,jumaat lepas punya cerita..heeee..dia amek pen marker dia conteng kat atas not seringgit tu dia tulus FR..yang bermaksud FARHANA RAZALI..pastu terconteng tangan sendiri,padan muka,herm. baik hati tapi nakal,saja majal aku..aku tanya semua budak kelas dapat ker??miss cakap aku sorang jer..wow,best giler weyh..dalam banyak-banyak .berpuluh-puluh student miss dalam kelas aku,aku sorang jer yang dapat..hahahahaha..gelak besar aku..siap ader signature lagi tu,muahahaha...herm,agaknya disebabkan miss tau aku na cakap dia kedekut,dia hulur lagi seringgit,padahal wat muka seposen..hehehehe..jumlahnya dua ringgit..aku simpan duit tu taknak pakai sampai bila-bila,sayang gila weyh,bukan senang na dapat peluang camtu,belajar dah na abis,tu jela kenangan aku ada ngan miss kesayangan aku ni..haish..anyway thanx alot miss,a.k.a akak ker mama??hahaha...akan saya simpan duit raya special tu wat kenangan,seringgit pun saya tak akan pakai..tu jer kenangan saya dengan miss...sampai bila-bila pun...sayang miss Farhana Razali shangat-shangat..asham..hahahaha =) sori,takde gambar duit tu,malas tunjuk nanti korang jeles..hahaha...kisah lak aku??


P/S:hari jumaat lepas di hari yang sama jugak jumpa kawan lama masa kecik-kecik dulu kt luar masjid lepas sembahyang jumaat,katanya akad nikah petang tu dengan bakal bini dia kt selayang..warghhh..giler la,kawan-kawan sebaya aku ramai sangat dah kawen weyh..aku jer tak lagi nie..haish.."SELAMAT PENGANTIN BARU SYAHZARKHAN"semoga hubungan bekekalan hingga ke anak cucu..amin....

No comments:

Post a Comment

thank you for your comment...