Saturday 27 August 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Bismillahhirrahmannirrahim...


   Salam guys,raya lagi bape ari jer lagi nie,kejap jer rasenya kita berpuasa an??,pejam celik pejam celik bulan syawal dah pun nak menjelma,ramadan pulak meninggalkan kita dengan saeribu satu kenangan,malangnya tahun nie aku tak jumpa pun malam lailatul qadar,sedihnya,entah mana silapnya aku pun tak tau...takpe,aku cuba lagi untuk tahun depan..insyaallah,andai dipanjangkan umur aku lagi.Sempena Hari Raya yang mulia nie,aku na mohon maaf,mintak ampun sesangat lah yer kepada sesiapa yang mengenali diri aku yang kecil ini..hahaha..mintak ampun mintak maaf lah dari hujung rambut sampai ke hujung kaki aku nie haa,kot-kot ada yang tersa hati,ker aku terkasar bahasa ker..halalkan makan minum aku...kepada kawan-kawan aku,kalau na sebut nama memang ramai sangat,member-member kolej,budak-budak kelas,kawan-kawan sekolah menengah,sekolah rendah yang aku pernah sekolah dulu..kawan-kawan kat kampung Perak mahupun kat Kedah sana tu,kawan-kawan kat KL nie,Pandan Jaya..kawan-kawan aku yang sekali main skate,fixie,motocross ker...tak lupa juga kepada para pendidik yang pernah  mengajar aku dari kecik sampai ke besar sekarang nie,pakcik-pakcik,makcik-makcik diluar bandar,mahupun di dalam bandar,dalam dan luar negara..hahahaha...AKU MINTA MAAF,AMPUNKAN SEGALA SALAH DAN SILAPKU...akhir kata"Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin" lalalalalala...


P/S:esok tengahari aku balik kampung Perak...dah mula terbayang dalam pale hotak aku ni nak watpe kat sane..
rasa-rasa aku na watpe???hahahaha...


~ajiem~
27/8/2011
8:44 pm

No comments:

Post a Comment

thank you for your comment...