Sunday 21 August 2011

Alhamdulillah..syukur ke hadrat illahi...


Ya allah..aku bersyukur ke atas mu,kau berikan aku peluang sekali lagi untuk aku menemui kekasihku hari ini..aku bersyukur atas nikmat yang telah kau berikan..terima kasih yang tidak terhingga dari hambamu ini ya allah..sesungguhnya engkau lah tuhan yang maha pemurah lagi maha penyayang..engkaulah tuhan yang maha mengasihani..terima kasih ya allah..engkau tunaikan impian aku untuk berbuka puasa dengan dia...alhamdulillah...


P/S:saya sayang siti aisyah saya,saya sayang sangat-sangat,tolong jangan rampas dia dari saya..hanya tuhan jer yang tahu camner perasaan saya ni,melainkan kuasa tuhan jer yang mampu pisahkan kami berdua..aku memohon,merayu sangat-sangat nie..


amin ya rabbal alamin...


~ajiem~
22/08/2011
12:26 am

No comments:

Post a Comment

thank you for your comment...