Saturday 3 December 2011

"New year" punye cite

Hey guys...
New year akan menjelma lagi baper ari jer weyh..haha..xsabar na tggu moto tecit aku kuar..teruja sgt2..lagi bape ari jer dari skang na kuar dah moto aku,so skang life bizi..ader 2,3 keja yang menimbun nimbun diluar sana yang menanti aku nie..al maklum lah cuti sem 3 mggu nie x wat aper pun..dok umah tido jer..so bila dah dibagi peluang mmg aku pulun kaw2,heee..bnyak plak orang mintak aku wat web skang..so kat situ da ader site income skit2..da name pun student an..hahaha..at the same time ader la lagi kojek2 len..haha...so bnyak gak la na kena kolek duit..bnyak bnda na kna beli..hahaha...aku giler kasut,xckup kasut baru na kasut lagi..makkkkkk...na vans...hehehe..gurau jer..herm...dan x sbar sesangat na langgar bisnes sendiri..so aper bisnesnya??tggu dan lihat.................................................bosan jer kau nie...gi jahanam ajiem ckap...hahahaha...


P/S : 3P for perampas , pengecut , penakut ! ! ! :-) ader beran??

No comments:

Post a Comment

thank you for your comment...