Wednesday 24 August 2011

Kenapa yer??


gatal jari 

  • Aku xder mud na cerita apa-apa la weyh...
  • Na menulis pun malas...
  • Esok quiz,malas betul na bukak note baca...
  • Mana tah semangat aku ilang??
  • Tengah rungsing tak tahu kenapa...
  • Aku sunyi ni...
  • "Cengkerik" jer dunia aku 2,3 arinie...
  • Hati rasa tak best la sekarang...
  • Gelisah tak tentu pasal...
  • tak senang duduk...
  • Tak tahu tengah dok fikir apa sekarang ni??
  • Bosan ya amat...
  • Rasa macam nak tido sehari suntuk,tapi esok ada quiz...
  • Rindu agaknya...
  • Teringat jer memanjang...
  • Mana tah dia??bizi ea??
  • hermmm.......
  • Na wat apa-apa semua tak jadi...
  • Buat ni salah,buat tu tak betul...
  • Kenapa nie??
  • Macam ada sesuatu benda yang mengganggu pemikiran aku...
  • Aku hilang arah,hilang fokus belajar...
  • Rasa macam na mrah-marah...
  • Ringan jer kaki na backflip...
  • Bukan period la ngok...
  • Sifat malas tu da datang balik cuba untuk menguasai diri aku...
  • Mengeluh memanjang harini..haish...
  • Sempat edit gambar jer sekeping...
  • Minta Allah berikan petunjuk dan hidayah,tabahkan hati hambanya yang lemah nie,bagi semangat sikit kat aku,berikan aku kekuatan,mugkin ini ujian...mugkin ini cobaan..mungkin ini dugaan..ada hikmah disebaliknya...Amin..
P/S:"cengkerik" tu lebih kurang macam bosan la,cuba bayangkan korang dalam hutan sorang-sorang,bunyi apa yang korang dengar??haha..cengkerik an??bosan la tu maknya sorang-sorang..krrr..krrr..hehe...

~ajiem~
24/08/2011
10:29pm


No comments:

Post a Comment

thank you for your comment...